Subject: FW: IP7249 Kodila küla tootjaliitumiseks vajalike võrgutugevduste projekeerimine, Kodila küla, Rapla vald, Rapla maakond
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Sat, 28 Sep 2024 10:29:05 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Friday, September 27, 2024 2:00 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: IP7249 Kodila küla tootjaliitumiseks vajalike võrgutugevduste
projekeerimine, Kodila küla, Rapla vald, Rapla maakond

Tere Elliko!

Edastan Sulle veel ühe õhuliinide projekti kooskõlastamiseks. Dokud
manuses.

Nagu ikka, siis paljasliini asendamine kaetud juhtmetega. Samuti
amortiseerunud mastide vahetamine. Anna teada kui midagi vaja
lisada/täiendada.

Ristumised:

Riigitee 20141 Rapla-Varbola tee km 24.487 ristmevälja joonis 003,
asendiplaan lk 1

Riigitee 20141 Rapla-Varbola tee km 24.509 ristmevälja joonis 004,
asendiplaan lk 1

Riigitee 20141 Rapla-Varbola tee km 22.737 ristmevälja joonis 006,
asendiplaan lk 3

Ilusat nädalavahetust!

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.